duminică, 20 aprilie 2008

Noul Mall din Parcul Comercial Baneasa

Azi la insistenta unor prieteni am fost la noul mall din Parcul Comercial Baneasa.

Impresii si observatii:

Aglomerat, prafuit, prost finisat (se observa inca de la intrare pe gresia din hol), neterminat- prima impresie.

Fauna de Mall combinata cu fitze de Baneasa City si Cartierul francez; fete frumoase, fete urate; barbati cu neveste, barbati cu amante; pustani haiosi cu ochii pe pipite; SHOPING la greu, toale misto si chiar de calitate la unele magazine (Peek&Cloppenburg), chinezarie multa si iz de preturi umflate in altele.

Tarani plini de bani dupa pamantul 'arabil' din Snagov, lume buna amestecata cu ei. Uneori putea: a parfum scump, a parfum ieftin; a basini si transpiratie; a sex facut pe fuga pe bancheta din spate. Uneori miroasea a primavara si dragoste frumoasa dintre un el si o ea de 18 ani.

Bucuria cumparaturilor, lehamitea si nervii unuia tarat de nevasta prin multe magazine, nervii mascati ai altuia care era cu amanta, amanta croita pe toale de marca cu pret ultra.

Noua clasa de tigani spalati, plin de bani si aur dar cu aceleasi apucaturi si cu ochii pe orice ocazie de mangleala. Lucratori din zona care se minuneaza la toalele de lux si raman stupefiati de pretul lor.

Obositor, nu ai unde sa mananci ceva sau sa bei o cafea civilizat (poate mai incolo dupa ce il finalizeaza), in multe magazine inca nu poti plati cu cardul, majoritatea vanzatorilor vorbesc frumos, majoritatea oamenilor merg "teleghidati" dupa reduceri, putin chiar gasesc.

Am vazut oameni care afara erau integrati in masa clientilor ce dadaeau buluc inauntru si odata pragul trecut, treceau si ei pe "programul Mall": ochi sticlosi, nasul in vant, mers leganat si atitudine de vampa (ele); intepenire brusca a spatelui (parca brusc simteau parul din fund) mersul "smecher" de baiat cu bani carora li se scurg ochii dpa orice san un pic dezvelit sau dupa un mini mai indraznet (ei); modificari ale fetei (rigiditate) si ale limbajului verbal si nonverbal: brusc se vorbea la plural si afectat, sfidarea imediata si total agresiva a orcui era in apropiere si avea aceeasi atitudine. Radeam de multe ori - imi inchipuiam ca ma plimb printre cocosi si paunite; imi venea sa bat pe cineva uneori cand il auzeam cum si ce vorbeste si cat de badaran este.

Pitoresc si interesant acest nou mall; m-am hotarat sa nu mai fac pe nimeni taran deoarece cred ca jignesc o mare parte din populatia tarii care are bun simt, cred ca badaran, pitipoanca si muhaia este mai nimerit. Am vazut oameni OK, am auzit lucruri OK, am vazut multe familii cu copii, am vazut tineri frumosi, batrani distinsi, am simtit viata si degradare.

Cam asta este cu noul Mall !
A... era sa uit, cand am iesit din parcare m-am interesctat cu 3 Maybach-uri, asta pentru mine inseamna ca romanu' are banu' si ne 'simtem' bine cu totii!

Niciun comentariu: