duminică, 22 iunie 2008

Ganduri de vara

Vara Bucuresteana, calda, sufocanta si vascoasa !
Aerul este lipicios si umed, respir praf si miros de tei, am ganduri de duca, dar fuga este prinsa in elasticitatea aerului. Asa ca mai bine stau si ma las purtat de valul de caldura. Lumina este puternica, din soare curge fierbinteala, gandurile sunt incalcite. Stop cadru!

Transpir pe ceafa si pe frunte cand alerg prin parc, din batista storc apa si ascult muzica in casti, nu imi pasa de cei ce trec pe langa mine, majoritatea sunt tot "alergatori de parc", batranei care ies la plimbarea de dimineata-ocolesc vipia pranzului, tineri ce se saruta pe banca in racoarea diminetii. Putini oameni, liniste in parc.
Alerg si respir, gatul se indreapta , ma simt bine, muschii ma dor, ma simt bine ca sunt viu, sunt in transa alergatului: vad, miros si simt numai ce imi place!
Un caine vine latrand la mine, ma opresc, ma aplec si il mangai, el latra, maraie, da din coada si pleaca. Sunt in transa pacii-cainele nu imi face nimic si alerga dupa altii.
Doi batranei dau nuci unei veverite frumoase si roscate, trec eu, se sperie si fuge. La intoarcere ma asteapta in mijlocul aleii, nu am nuci, dar am dragoste, intind mana, vine, miroase si se uita intr-o parte. Data viitoare imi iau nuci la mine !
Alerg, vantul bate si se rasuceste pe langa mine, am obosit. Merg si respir profund, acum simt durerea din picioare si arsura de la degete. Cred ca baschetii noi m-au ros ! Ah, m-a scos din transa, degetele roase ma frig, parca sunt arse cu fierul ! Simt iar realitatea, dau castile jos si ascult tacerea si linistea parcului, inchid muzica si intru in transa naturii. Asa nu mai simt durerea din degete, incep iar sa alerg. Stop cadru !

Sunt acasa si ma uit mirat la degetele mele, pe cele mici am cate o portiune mare rosa de plasticul baschetilor noi. Simt ceva greu in cosul pieptului, nu o sa mai alerg cateva zile, cel putin pana o sa imi treaca ranile !
Aerul este lipicios si umed, respir praf si miros de tei, am ganduri de duca, dar fuga este prinsa in elasticitatea aerului. Asa ca mai bine stau si ma las purtat de valul de caldura. Lumina este puternica, din soare curge fierbinteala, gandurile sunt incalcite iar ! Sotia mea Adina rade si se uita la mine, ma scoate din transa vascosa a fierbintelii. Adina este frumoasa si vie, ne jucam si ne ancoram in realitate, este bine ! Iar sunt viu ! Am fost vii impreuna o intreaga dupa-amiaza, frumosa, de sambata. Nu mai este parca asa cald si dragostea iti da racoare si viata. Viata curge si iti opreste timpul. Stop cadru !

Acum e parca mai cald, aerul sta si incerc sa trag in piept incremenire!
Adina este suparata pe mine, dimineata sunt morocanos si neviu ! O sa o fac eu sa rada azi! Vreau iar in transa jocului!
Ma ridic deasupra mintii mele, vad harta perceptiei ca si cum as fi intr-un elicopter, ma plimb un pic si aleg. Vad ca sunt si alte cai, DA eu ALEG ! Ziua va fi asa cum va fi, eu aleg cum sa o traiesc ! Stop cadru !

Aerul incepe sa se miste, devine mai fluid, este cald dar nu ma deranjeaza, miros ceva racoare, am gust de proaspat in gura, am iesit dintr-o transa si intru in alta transa, transa pe care mi-o doresc, doar eu am ales-o!

Este mult mai usor sa aleg harta pe care vreau sa o parcurg azi !

Stop cadru !

Niciun comentariu: