marți, 10 februarie 2009

Cu Ion si Maria si cu sex

Ion moare.
La inmormantare preotul o intreaba pe Maria:
“Vrei sa-l pupi inainte sa-l bagam inauntru?”
Ea explodeaza in lacrimi:
”Asa imi spunea mereu si el, saracul..."

Sex is like Nokia(conecting peolpe), like Nike(just doo it), like Pepsi(dare for more), like Samsung(everyoane is invited),
And like me(Too Good Too Bee True)

Maria: 'Daca eu as muri, te-ai recasatori?'
Ion: 'Nu draga mea, niciodata!'
Maria: 'De ce, ai ceva impotriva casatoriei?'
Ion: 'A, nu, nu am nimic impotriva...'
Maria: 'Si atunci, de ce sa nu te recasatoresti?!'
Ion: 'Bine, m-as recasatori... asta doar ca sa-ti fac placere!'
Maria: 'A, deci te-ai recasatori...' (cam trista)
Ion: 'Pai, da...'
Maria: 'Si te-ai culca cu ea in patul nostru?'
Ion: 'Pai unde ai vrea sa ma culc?'
Maria: 'Si ai inlocui fotografia mea cu a ei?'
Ion: 'Pai, e normal...'
Maria: 'Si ar conduce masina mea?'
Ion: 'Nu, ca nu stie sa conduca...'

Doua prietene erau atât de intime ca-si povesteau tot ce faceau ori încetau de-a mai face…
Una dintre ele se casatoreste si pleaca în luna de miere.Când se-ntoarce o întreaba cealalta:
- “Cum e? Povesteste-mi!”
- “Prima data este oribil, doare de nu-ti imaginezi; dar apoi enemaipomenit!”
Prietena sa, intrigata, întreaba:
- “Cam cum doare? Ca durerea de cap, de stomac?”
- “Nuu!!”- “Atunci cum? Ca durerea de spate, de masea, de urechi?”
- “Da! E ca durerea de masea!”
- “De ce ca durerea de masea?”
- “Pentru ca te doare dar nu vrei sa ti-o scoata!”

Niciun comentariu: