luni, 23 noiembrie 2009

Absenta motivata !

Am avut o pauza bine meritata pentru mine, o pauza activa, interesanta si incitanta. Timp de 5 zile am facut o calatorie interesanta in mintea si spiritul meu, in partea de NLP aplicat. Am inceput anul de Master Parctitioner NLP la MindMaster.

Asa ca pot spune ca am absenta motivata de pe blog ! :-))

Am inceput o calatorie frumosa de dezvoltare, cu obiective, proiecte, multa invatare experimentala. Cunostinte noi, oameni frumosi, oameni deosebiti, atmosfera de dezvoltare, de analiza si autoanaliza. Descopar multe lucruri super practice pentru job-ul meu, pentru mine si pentru relatiile si legaturile cu cei din jurul meu.

O prima impresie buna face ca obiectivul sa fie si mai atragator. Am vorbit si practicat modelarea, elicitarea strategiilor, observarea tiparelor de gandire, am verificat balansul dintre lumea noastra interna si cea externa, ne-am jucat cu filtrele realitatii din gandirea noastra, despre sistemul prin care luam decizii si strategia pe care o avem atunci cand o luam.

Sunt multe lucruri bune, interesante si frumoase dar nu doresc sa intru in detalii mai mult decat este necesar. Curiosilor le recomand seminariile lui Catalin Zaharia de la Mind Master.

Cam atat despre asta acum!

Intre timp a fost ciorba alegerilor: marinelul trage tare la rame, geana e in spate si crinul incepe sa paleasca, acu o sa vedem in turul doi si cum am o vorba:

"Sa vedem, zise orbul !"

Sunt tare curios ce se va intampla !?

Vedeti ce mucles este acum cu gripa !?
Daca ascult atent parca si aud un faaasssssss, asa ca o cucoana care scapa o flatula pe sest, fasaita dar puturosa in vagonul plin al metroului. Totul pute in jur dar basinoasa face pe oripilata !

Vremea este de primvara timpurie si imi este dor de zapada, de scartaitul ei sub talpile bocancilor, de maini inghetate si miros de proaspat si rece.

In rest va doresc IUBIRE si: ochi sa ii vedeti frumusetea, gura sa muscati din ea ca dintr-un fruct copt, inima sa o simtiti si corp sa va infiore la atingerea ei, urechi in care sa va soptesca si nervi care sa transmita placerea atingerii !

Ca sa va faceti o idee de un fel de iubire, va arat poza cu "Maslinuta" - asa ii spunem baiatului meu (de la ochii de masline i se trage) ce traieste o legatura fenomenala cu mama lui (mandru pot spune, a mea sotie) in timpul baitei, cand isi vorbesc unul altuia.

Enjoy:




Un comentariu:

Marele Han spunea...

hehe, faine poze :)