vineri, 24 septembrie 2010

Angajare la Parlament

Ca tot este de actualitate cu chiulul din sedinte si fraudarea de voturi:

Un tip se duce la Parlament pentru un interviu. Intervievatorul il intreaba:
"Esti alergic la ceva?"
la care tipul raspunde:
"Da, la cafeina."
"Ati lucrat pentru serviciul public inainte?"
"Da, am fost in armata." spune el, "Am fost in Afganistan de doua ori."
Intervievatorul spune:
"Asta va va da un avantaj de 5 puncte la ocuparea acestui post."
Apoi, se intreaba el:
"Aveti vreun handicap, de orice fel?"
Tipul spune:
"Da. O mina a explodat langa mine cand am fost acolo si mi-am pierdut ambele testicule".
Intervievatorul face o grimasa si apoi spune:
"OK! Aveti suficiente puncte pentru a fi angajat. Programul normal zilnic este de la 8:00 la16:00. Dar puteti incepe maine la 12:00 - si veti veni in fiecare zi dela 12:00!"
Tipul este nedumerit si intreaba:
"In cazul in care orele de lucru suntde la 8:00 la 16:00, de ce vreti sa vin la 12:00? Eu nu vreau niciun tratament special..."
Intervievatorul spune:
"Ceea ce trebuie sa intelegeti este ca acesta este un loc de munca la Parlament. In fiecare zi, de la 8:00 la 10:00, ne bem cafeaua, apoi, pana la 12:00, ne scarpinam la c....ie. Nu are sens sa veniti de la 8:00 ..."

Niciun comentariu: